Centrum Prasowe

Centrum informacji dla dziennikarza

Darmowe wirtualne biuro prasowe dla firmy, instytucji lub organizacji poza rządowej, jest doskonałym rozwiązaniem dla każdego rzecznika prasowego. Wiadomo że dziś każde działanie może wywołać komentarze lub różnorakie działania. Dlatego warto posiadać rzecznika prasowego który umiejętnie wybrnie z sytuacji zyskując w oczach konsumentów i kontrahentów. Jednak do sprawnego działania rzecznik prasowy potrzebuje odpowiednich narzędzi lub też miejsc. Do niedawna rzecznicy prasowi jedynie odpowiadali na zapytania telefoniczne lub mailowe. Tylko w taki sposób ustosunkowywali się do różnych zapytań czy doniesień prasowych. Jednak ten czas powoli mija. Obecnie firma która dba o swój wizerunek musi sama wcześniej zadbać o odpowiednie narzędzia dla swojego piarowca. Aby przekaz był zauważalny należy publikować artykuły oraz treści oświadczeń w widocznych miejscach. Widoczne miejsca ? A co to takiego ? Czy to może być podstrona na witrynie firmowej ?

 

Jak zostać zauważonym w gąszczu konkurencji ?

Obecnie mamy bum na innowacyjne produkty które mają wypierać z rynku wcześniejsze wersje urządzeń. Dawniej przedsiębiorcy bardziej przykładali wagę do znalezienia produktu który na rodzimym rynku jeszcze nie jest znany i rozpoczęcie produkcji a następnie wprowadzanie na rynek. Obecnie bardziej szuka się niszy która nie jest jeszcze zagospodarowana i próbuje się odpowiedzieć na zapotrzebowanie. Bardziej odważni prezesi stawiają na udoskonalanie już istniejących narzędzi w celu ułatwienia wykonywania pracy lub zapewnienia szybszych i lepszych rezultatów przy obniżeniu wkładu czasu potrzebnego do wykonania pracy lub czynności.

 

Jeśli już uda Ci się osiągnąć cel jakim jest posiadanie produktu który jest innowacyjny to musisz jeszcze o tym poinformować świat. Prawdą jest że posiadanie nawet najlepszego produktu w swojej branży nie gwarantuje sukcesu. Sukces trzeba sobie wypracować pokazując światu swój produkt. A jednym z takich miejsc jest Centrum Prasowe. Witryna ta pozwala zamieścić artykuł opisujący wydarzenie lub produkt a nawet firmę i podzielić się nim z użytkownikami serwisu którym są inni przedsiębiorcy oraz dziennikarze znanych biznesowych tytułów. Tak zamieszczając artykuł w Centrum Prasowe w swoim własnym darmowym wirtualnym biurze prasowym możesz za darmo dotrzeć do ważniejszych osób z biznesu w Polsce. Tym samym możesz zostać szybciej zauwarzony z swoim nowym produktem.

 

Dlaczego Centrum Prasowe a nie własna strona ?

Jest to ważne pytanie które w odpowiedzi rozwiązuje kilka ważnych zagadnień. Zacznijmy od podstawowego opisu prowadzenia biura prasowego na własnej stronie. Dzięki zamieszczaniu artykułów na własnej stronie budujemy kontent naszej witryny. Zwiększamy merytoryczny przekaz i może zostaniemy zauważeni przez wyszukiwarkę Google na jedną z egzotycznych rzadko wywoływanych fraz.

 

Gdy założymy darmowe konto w Centrum Prasowe i otworzymy wirtualne biuro prasowe otrzymamy unikalną subdomenę pod którą będą widoczne tylko nasze informacje prasowe. Witryna Centrum Prasowe posiada mechanizm ułatwiający dziennikarzom pobieranie subskrypcji z poszczególnych biur prasowych na Centrum Prasowe. Subskrypcja zapewnia natychmiastowe wysłanie powiadomienia do osób z listy newslettera z informacją o pojawieniu się nowego artykułu. Dodatkowo każdy artykuł jest widoczny na głównej stronie oraz w przeglądzie danego dnia w kalendarzu. Dodatkowo Centrum Prasowe jest już znane dziennikarzom, witryna ta ułatwia zapoznawanie się z ciekawymi informacjami z przedsiębiorstw z Polski. Dziennikarz już nie musi przeglądać setek stron w poszukiwaniu nowych informacji. Teraz wystarczy że przeglądnie informacje dodawane do Centrum Prasowe co znacznie skróci czas jego pracy i zapewni że nie przeoczy ważniejszych informacji.