Po odświeżeniu witryny

Po odświeżeniu witryny internetowej

Ponad pół roku już minęło od momentu gdy skontaktowaliśmy się z firmą Ads-Center.NET  i zawarliśmy umowę o współpracy. Przyszedł czas na wstępne podsumowanie tej współpracy oraz osiągniętych efektów. Opracowanie podsumowania nie jest jakieś kłopotliwe. Nie mamy mieszanych uczuć ani innych wrażeń poza pozytywnymi. Współpraca układa się zgodnie z oczekiwaniami a zatrudnione przedsiębiorstwo stale dąży do poprawy osiągniętych wyników.

 

W podsumowaniu

Przed podjęciem współpracy posiadaliśmy kilkuletnią stronę internetową która miała swoje braki w SEO oraz w obsłudze nowoczesnych urządzeń komunikacyjnych takich jak telefon czy tablet. W trakcie prowadzonej współpracy wymieniliśmy szatę graficzną na nową oraz przebudowaliśmy cały kod HTML oraz CSS odpowiedzialny za wyświetlanie i optymalizację strony względem wyszukiwarek.

 

Działania te niemal natychmiast przyniosły pożądany skutek w postaci pojawienia się adresu strony w wynikach wyszukiwania na frazy na które wcześniej byliśmy niewidoczni. Wymiana całej witryny na nową miała na celu oprócz odświeżenia grafiki również przystosowanie do wytycznych SEO oraz dostosowanie strony do urządzeń mobilnych. Dzięki tym zabiegom witryna nasza stale zdobywa kolejne frazy co zwiększa widoczność oraz rozpoznawanie naszej marki. Na efekty nie trzeba długo czekać. Gdy strona pokazuje się na popularne frazy to klienci przybywają masowo.

 

Kontrakt nie jest jeszcze w 100% wypełniony ale widać po postępach że to się dokona w swoim czasie. Optymalizacja witryny nie może przebiegać gwałtownie, musi być ten efekt rozłożony w czasie. Takie działanie zapewnia długotrwałe utrzymywanie się wyników na wysokich pozycjach co sprawia że zdobywanie nowych fraz jest łatwiejsze przy niewielkich nakładach pracy na utrzymywanie już wcześniej osiągniętych wyników. Wiadomo przecież ze konkurencja będzie chciała odzyskać stracone pozycje. W końcu to walka o klienta, która stale trwa w świecie biznesu.